Ny hund

Nu har jag äntligen hittat en hund jag skulle vilja ha. En bullmastiff/engelsk bulldog blandning.
Douglas som vi har hemma börjar bli till åren och nu skulle det passa och skaffa en ny hund.
Douglas skulle ha chans att uppfostra den nya hunden, och även ha en vän hos sig då vi jobbar.
Nu vill jag ha en till
Då man ska släppa ut hunden på natten, då vill jag inte ha en ny hund. Då är dom mycket billiga.

Men om jag känner min sambo rätt, säger han såhär
- En till hund i huset och både du och hunden åker ut.

Känns som man aldrig blir vuxen, får inte göra som man vill.
Jaja, är väl så då man bor tillsammans med en till, man måste anpassa sig och ta hänsyn till den andra oxå.



men han skulle passa bra in i våran familj, den där Nixon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0