Nytt år, nya upplevelser.

Ser ut och konstaterar att jag och barnen måste ut och skotta idag. Blev väckt av min sambo i morse, då han kört fast med bilen. Han hade kört in i snövallen som jag en gång kört fast i och han tyckte då att jag var en usel förare.
Känner lite bitterljuv glädje då han oxå fastnade.

Var hos mor och far på middag igår, alla barnen och barnbarnen var med. Det är otroligt roligt att kusinerna får växa upp tillsammans. 2 år mellan alla 4 och sedan har vi lillasyster Maya som är 3 år äldre än systers älsta son.
5 barn från 2-11 år.

Mormor kan tycka att det är ett himla liv ibland, säger att sådär stojiga var minsan inte vi, men jag tror hon glömmer bort hur det var.

Tycker att jul och nyår varit bra.

Firade jul hemma hos oss, bådas släkt var här.
Nyår var vi på bröllop, ett otroligt roligt sådant.



skotertur igår, 4 personer på en skoter, gick sådär på kalhygget. fastnade och det är ju ganska så mycket med snö nu. Jag var helt slut då vi kom hem.
Ska även på skoterkurs på söndag.




Nä nu blir det ut och skotta.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman! Kul att du skriver lite här på din sida. Nu har Philip piggnat på sig och han äter bra, jätte skönt. Ha det så bra.



Många kramar från oss

2011-01-07 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0