Skoterkursen fortsätter

Eftersom jag missade med några månader med mitt körkort så fick jag inget skoterkort på kortet.
Så nu måste jag ta skoterkort om jag inte bara vill sitta bak då min sambo kör. Jag vill också köra skoter.
Kursen började i söndags kväll och det är fortsättning ikväll. Ska skriva ett litet prov, hoppas man har fått in något i lillahjärnan.

Uppkörning på lördag och prov.

Hörde att en av 300 skrivna prov har bara ne misslyckats, kul att veta. Man har ingen stor press på sig då.

En sak jag lärde mig var att små barn inte får sitta framför den som kör, hade ingen susning om det.

Eller jag har faktiskt lärt migg massor måste jag säga, nu är man expert på skotrar :)

Är man NJURUNDAbo så är man....då ska man ha skoterkort och även vara medlem i Njurundaskoterklubb tycker jag.

Tänk att alla preparering och alla kurser dom håller är idiellt. det är grymt tycker jag.



Nästa gång ni möter mig på skoter, då är det jag som kör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0