Jobbar

Idag ska jag åka och jobba igen, inte så att jag tycker det är jobbigt att åka till jobbet. Men idag hade jag velat vara hemma och myst med mina hjärtan. Jag har jobbat sedan i måndags kväll till torsdag kl 15.00. Sedan idag igen 10-23.00
Jag brukar inte ha sådant schema.
Sedan har jag dåligt samvete efter att ha tappat tändaren på M så han brände sig. Lillgubben, hoppas ingen tror att det var medvetet. Usel mor man känner sig som.

Men sedan är det helg..jippie. då ska jag bara gosa med mina hjärtan. Tycker man märker på barnen då man är borta mycket.


Kommentarer
Postat av: Linda Gidlund

Hej älskade lillasyster! Vilken fin blogg du har! Hur har jag kunnat gå miste om den!



Love you! / Puss från storasyster

2011-03-28 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0