Pulkbacken

Idag fick barnen vara hemma med mig. Härligt att kunna sova ut tills man vaknar och inte känna att man måste upp tidigt. Ändå vaknade lilleman vid 06.30 och ville upp till pappa. Tog en lugn morgon och sedan gick vi till pulkbacken.
Satan vad isigt och fort det gick, tur att barnen hade hjälmen på.
Mackor och varm o`boy gjorde humöret gott.
Solen är nu framme och vi ska passa på och gå ut. Kanske några nya prickar tittar fram.
Ser att M börjar få några få på näsan, ser jätte gulligt ut. Då jag var liten hatade jag mina fräknar, men nu tycker jag det är så fint.
Många sa: har du spottat snus i motvind...hahahahah                

Elmis i backen Mion nysnaggad, ville spara ut men nu blev det kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0