Lillhjärta 3 år idag

Idag fyller lillhjärta 3 år. Känns som hon alltid har funnits hos oss. Tre år är ganska kort tid om man tänker efter, men känns som evighet.
Eftersom jag jobbar idag, firade vi gumman igår.
Släkten var här och hon fick mycket fina saker. Hon har nu alla pippigubbar :)
Upp med första paketet, kasta åt sidan och nästa osv osv......
Nä nu har man ingen bäbis längre, känns både bra och tråkigt. Skönt då dom börjar klara sig ganska bra själv, kan leka för sig själv, pyssla på, klä sig själv..
Elma var otroligt imponerad över min vänn Fridas mage, pratar mycket om bäbisen som ligger där.
Hon undrar oxå om jag ska få en bäbis, för det vill hon, Elma vill bli storasyster hon oxå.
Inte nu, men kanske i framtiden, skulle jag kunna tänka mig en till.



Älskade ungar

För 3 år sedan var Elmis ca 23 min gammal och en ny människa kom som vi skulle lära känna.
Nu är hon en busig och bestämd 3-åring. Sjunger otroligt mycket och surrar nonstop.
Hon klarar det mesta och är inte rädd för mycket. Kramig och go då hon vill.
Älsklingen vår, att man kan älska någon så mycket. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett stort grattis till lilla prinsessan! Så söt och go! Tack för fredagsfikat=) Philip hade så roligt. Kram Frida

2011-01-17 @ 21:23:23
Postat av: Erika

Grattis till lillskruttan i efterskott!!

Helt sjukt vad tiden går fort... Min största börjar förskoleklass ( !!!! ) i år.....

Så Frida har en liten kotte i magen? Jätteroligt! Hälsa och gratta!



Ta hand om er!

Kram Erika

2011-01-18 @ 09:18:49
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0