Fysprov

För någon vecka sedan var jag upp till Umeå,då jag skulle göra fysprovet till polishögskolan.
Oerhört nervös veckan innan, tror jag gick ner 2 kg under den veckan. Sov och drömde dåligt, mycket drömmar om poliser. Dåligt förberedd på löpningen, eftersom jag varit sjuk och andra personliga skäl.
Men jag klarade det!!!!!! Fan vad nöjd jag var över mig själv. Härlig stämning under dagen och alla va super trevliga och goa människor. Träffade en tjej som hette Hilda, vi höll ihop under dagen. Otroligt härlig tjej, hoppas hon går vidare....



ömma fötter och mör kropp

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vad roligt!! Grattis, grattis!

2011-06-21 @ 17:14:47
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0